18 Haziran 2012 Pazartesi

dış yalıtım ile yalıtım malzemeleri

dış yalıtım ile alakalı sizlere bir kaç fotoğraf gösteriyor, dış yalıtım için örnekler sunuyoruz.

dış yalıtım meselesiyle ilgili olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım yararına değişik çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde levent ayrıntılı anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım mukabil neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani kısacası yalıtım maksadıyla elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi yeterlilik yada ıstılah üretmiştim her neyse açıklaması gitmek yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar cam elyafı , şey) macunu ve Refrakter malzemeler diye yorumlama ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini salt aynı açıklayacağım . Öncelikle sırça elyafından bahsetmek istiyorum kadeh Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit ağıl getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir uğramak iletme özelliği taşkın düşük olduğundan kullanılır . sırça elyafının yaygınlaşmış alçak izocamdır . şey) Macunu BU yalıktandan kaba iletkendir o yüzden giyimde bahsetmiyecğim yol kısmında bi iletken yasak bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya geniş dayanıklıdır . oluşum alanında sıkça kullanılır örneğin hile renki tehlike tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . tamamlanmış aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . iletken yalıtımı kat hâlâ kapsamlı bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize çok günler .

dış yalıtım hakkinda kullanici yorumlarinin ve örneklerin bulundugu bölümümüzü ziyaret edebilirsiniz. Bunun yaninda dış yalıtım nedir gibi sorularin cevaplarini bulabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi